1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ A VYMEZENÍ POJMŮ

  • Tyto obchodní podmínky se vztahují na spotřební Zboží zakoupené prostřednictvím internetového obchodu www.citydog.cz.
  • „Prodávající“ je firma Jan Šťastný – City Dog, K Severnímu pólu 299, Stará Huť 262 02, IČ: 75350297, DIČ: CZ8904280165.
  • „Kupující“ je subjekt, který s Prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží. Kupní smlouvou se rozumí doklad o koupi zboží.
  • Kupující učiněním objednávky akceptuje Obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není písemně stanoveno jinak.
  • Firma je plátcem DPH. Všechny ceny uváděné v obchodě www.citydog.cz jsou uvedeny včetně DPH.

 

2. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Objednání v e-shopu

Prosíme o vyplnění telefonního čísla (přepravce Vás bude kontaktovat a informovat o termínu doručení zásilky) a dále také prosíme o vyplnění e-mailu, na který Vám přijde nazpět informace o odeslání.

Telefonická objednávka

Máte zájem o některý výrobek, ale raději byste si zboží objednali telefonicky než po internetu a zároveň si o něm zjistili ještě některé další doplňující informace? Neváhejte nás prosím kontaktovat na telefonním čísle: 775 221 525 a my Vaši objednávku rádi vyřídíme také po telefonu.

Objednávka e-mailem

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných osobních údajů a náležitostí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy (faktury). Důležité je pro nás také telefonní číslo a případně i e-mail.

 

3. CENA A ÚHRADA ZBOŽÍ

Všechny ceny uvedené na internetovém obchodě www.citydog.cz jsou konečné. Nejsme plátci DPH. Ceny jsou platné v okamžiku objednání. Úhrada objednaného zboží je možná čtyřmi způsoby:

A . Platba předem bankovním převodem:

Při potvrzení objednávky se Vám automaticky vygeneruje Vaše faktura, kde naleznete veškeré údaje potřené k platbě (celková částka, číslo bankovního účtu). Převzetí je možné pouze po předešlé telefonické domluvě na tel. 775 221 525 a po převodu částky na účet prodávajícího.

B . Platba hotově:

Při převzetí zboží na adrese Prodávajícího – Jan Šťastný – City Dog, K Severnímu pólu 299, Stará Huť 262 02. Převzetí je možné pouze po předešlé telefonické domluvě na tel. 775 221 525.

C. Platba dobírkou (45 Kč)

Při zvolení způsobu přepravy prostřednictvím České pošty, je možné platit dobírkou, která je zpoplatněna 45 Kč.

 

4. ZPŮSOB A CENA PŘEPRAVY

A . Osobní převzetí:

Na adrese – Jan Šťastný, K Severnímu pólu 299, Stará Huť, 262 02 je po předešlé telefonické domluvě na tel. 775 221 525 možné zboží bezplatně vyzvednout.

B . Balík do ruky – Česká pošta (120 Kč)

Produkty těžší jak 2 kg nebo větší jak 50 x 35 x 5 cm zasíláme prostřednictvím České pošty přímo na adresu zákazníka. Cena této služby je 110 Kč.

Při platbě dobírkou se k ceně poštovného připočítává 45 Kč.

C . Doporučené psaní (50 Kč)

Menší produkty do 2 kg a max. rozměrů 50 x 35 x 5 cm zasíláme prostřednictvím České pošty – formou doporučeného psaní. Cena této služby je 50 Kč.

Při platbě dobírkou se k ceně poštovného připočítává 45 Kč.

 

5. ZPŮSOB DODÁNÍ A DODACÍ LHŮTA

Pokud je zboží skladem, pak je jeho vyzvednutí možné následující pracovní den. Převzetí je možné pouze po předešlé telefonické domluvě na tel. 775 221 525. Pokud zboží není skladem, bude k dispozici do 10 pracovních dnů.

Výjimkou je předvánoční období. U objednávek přijatých po 8.12.2019 nejsme schopni garantovat doručení do Vánoc. Tyto objednávky mohou být doručené až v roce 2020 a to nejpoději do 10 pracovních dnů od Nového roku.

 

6. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY (VRÁCENÍ ZBOŽÍ)

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě) má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14-ti dnů od převzetí zboží.

Pro vrácení zboží do 14 dnů od převzetí platí následující podmínky:

  • Kupující zavolá na telefonní číslo 775 221 525 nebo napíše na emailovou adresu citydog@citydog.cz, uvede číslo faktury a své jméno a oznámí odstoupení od smlouvy. Jakmile budeme znát všechny tyto údaje, dohodneme s Vámi další podrobnosti ohledně vrácení či výměny zboží.
  • Ke zboží je třeba doložit doklad o koupi (pokladní doklad nebo faktura) a potvrzený záruční list. Zboží musí být čisté, nepoškozené, kompletní, bez známek užívání nebo opotřebování a v původním obalu. Zboží pošlete zpět do 14 dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět) na adresu: Jan Šťastný – City Dog, K Severnímu pólu 299, Stará Huť 262 02. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).
  • K vyměňovanému zboží připojte také průvodní dopis, kde uvedete číslo Vašeho bankovního účtu a také adresu + telefonní kontakt
  • Při výměně či vrácení zboží jsou zákazníkovi podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží (poštovné, výměna poškozeného obalu, atd.) a v případě, že požadujete vrácení peněz složenkou také sazba dle ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek.
  • Tento nárok na vrácení zboží bez udání důvodu zaniká, pokud bylo zboží dodatečně upravováno podle přání Zákazníka.
  • Kupující hradí doručení na adresu Prodávajícího.
  • Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží budou peníze za zboží zaslány složenkou, nebo převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporujícího výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.

 

8. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

  • Vykazuje-li Zboží zjevné vady, tj. zejména pokud je Zboží Kupujícímu předáno v porušeném transportním obalu, je Kupující oprávněn Zboží nepřevzít. V takovém případě zůstává zachován nárok Kupujícího na poskytnutí řádného dodání zboží, či na vrácení kupní ceny. Volbu provede Kupující.
  • V případě, že se po převzetí Zboží Kupujícím vyskytnou v záruční době vady Zboží, může Kupující uplatnit svou oprávněnou Reklamaci.
  • Na naše Zboží je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců.
  • Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí Zboží.

 

9. REKLAMACE ZBOŽÍ

  • Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní Zboží, může se Vám jako u každého obchodníka stát, že bude nutné Zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené Zboží, kontaktujte nás na telefonu 775 221 525 nebo e-mailem (je třeba uvést Vaše jméno, adresu, telefon, e-mail a název reklamovaného zboží) a my se pokusíme závadu odstranit odbornou poradou nebo se s Vámi dohodneme na dalším postupu.
  • Reklamace se uplatňují v sídle Prodávajícího (na adrese Jan Šťastný – City Dog, K Severnímu pólu 299, Stará Huť 262 02).
  • Za situace, kdy je zboží zasíláno Prodávajícímu na reklamační opravu, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží a označí zásilku příslušnými symboly.
  • Náklady na zaslání zboží nese zákazník. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou. Dobírkou nebude přijato.
  • Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
  • Prodávající po řádném vyřízení reklamace vyzve Kupujícího k převzetí opraveného Zboží, resp. zašle zboží poštou zpět Kupujícímu.
  • Nárok na uplatnění reklamace nevzniká mimo jiné v případě: neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním a používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci. Reklamce dále nevzniká, pokud je Zboží mechanicky poškozené spotřebitelem nebo by byla podána na součásti výrobku podléhající přirozenému opotřebení (např. řemínek obojku, baterie).
  • Pokud byla Reklamace neoprávněná (viz předcházející bod), účtuje Prodávající Kupujícímu náklady na lokalizaci a opravu závady, vč. poštovného a balného.

 

10. OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Prodávající garantuje bezpečnost poskytnutých osobních dat.

Osobní data Kupujícího jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným dalším subjektům. Slouží výhradně k realizaci nezbytných účetních operací, zaúčtování platby za nakoupené Zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci mezi Prodávajícím a Kupujícím.